Ustøttet nettleser
Nettleseren du bruker for øyeblikket støttes ikke lenger, og som sådan kan det hende at funksjonene på denne nettsiden ikke fungerer som forventet. Vi anbefaler deg å oppdatere til en nettleser som støttes for øyeblikket (som Chrome, Edge eller Firefox) for å forbedre sikkerheten, hastigheten og den generelle opplevelsen.
Det kan være krevende å sende utstyret ditt. Følg vår emballasjeguide for å sikre at varen din er beskyttet under transport.
1. Velg en solid pappeske i riktig størrelse, slik at det er ca. 5 cm mellom gjenstanden og esken.
2. Pakk inn gjenstandene enkeltvis for å unngå at noe blir riper eller skadet under transport.
3. Pad ut eventuell gjenværende plass i esken for å forhindre at varene flytter på seg under transporten.
4. Hvis du gjenbruker en eskeforsikre deg om at esken ikke er skadet, og at eventuelle gamle etiketter er fjernet.
Hvis du sender en gjenstand som inneholder væske (f.eks. røyk-/gassapparater), må du sørge for at denne er fjernet og at enheten er tømt for væske før forsendelse for å unngå væskeskader under transport. Gear4music kan ikke ta ansvar for gjenstander som er skadet på grunn av utilstrekkelig emballasje, og gjenstander som kommer til oss i skadet tilstand på grunn av utilstrekkelig emballasje, kan bli returnert til deg og eventuelle garantier kan bli ugyldige.
Når du åpner en retur eller innbytte via nettportalen vår, kan du velge en tjeneste fra en av våre kurerer eller velge å sende varen selv.
Hvis du har valgt å sende pakken med et av våre budfirmaer og den er pakket i tråd med våre retningslinjer for emballasje, har kundeserviceteamet vårt dekket deg.
Hvis pakken din skulle forsvinne med en av våre kurerer, vil vårt kundeserviceteam gjerne hjelpe deg. Hvis en retur til butikk-tjeneste brukes, kan det være nødvendig med fysisk bevis på innlevering for å hjelpe oss med etterforskningen.
Vi kan dessverre ikke levere emballasje for øyeblikket, og foreslår at du gjenbruker emballasjen eller kjøper den fra en lokal forhandler.