Priser
Vi prøver vårt beste for å sikre svært konkurransedyktige priser både online og i butikken. Priser for levering vises når du legger til et produkt i handlekurven, og mange produkter inkluderer gratis leveringsalternativer.
I motsetning til mange internasjonale forhandlere, vi vil alltid debitere kortet for det eksakte beløpet som vises, og i din lokale valuta. Gear4music selger for øyeblikket i åtte forskjellige valutaer over våre 19 internasjonale nettsteder.
Lager
Estimerte leveringsdatoer vises for hvert produkt. Datoen som vises er beregnet basert på lagerbeholdning og anslått leveringstid til din plassering.
Når vi har varer som er fysisk tilgjengelig i våre egne lager for umiddelbar forsendelse, vil vi vise en "på lager" status på produktsiden, og beregnet leveringsdato er vanligvis rask.
Når vi ikke har produkter som er fysisk tilgjengelig i våre egne lager, vi vise en beregnet leveringsdato basert på hvor lang tid det vanligvis tar en leverandør til å levere til oss eller når vi vet at neste levering er ankommer. Estimerte leveringsdatum er stadig oppdatert for å gjenspeile tilgjengeligheten og selv om alle anstrengelser er gjort for å sikre at de er nøyaktige, er disse beregnet og ikke garantert.
Bestill din egen dato for levering
Du kan bestille din foretrukkede leveringsdato ved hjelp av kalenderfunksjonen i handlekurven. Vær oppmerksom på at dette ikke er en garantert dato, selv om vi leverer det store flertallet av ordrer på datoen som er valgt.
Hvis du bor i et avsidesliggende område det kan ta lengre tid å levere bestillingen, og noen leveringstjenester er kanskje ikke tilgjengelig. Du vil normalt bli gjort oppmerksom hvis ønsket leveringsdato og tjeneste må endres når du logger inn eller angir adressedetaljene til kassen.
Hvis vi trenger å endre leveringsdatoen for en eller annen grunn, vil vi fortelle deg på forhånd via e-post eller SMS.
MOMS og toll
Prisene inkluderer moms. Vi er registrert for Merverdiavgift i 12 land, og frekvensen av moms bestillingen vises alltid klart. Gear4music vil ikke samle faktiske mva-beløpet eller noe import avgifter betales-dette samles ved ditt lokale tollsted, og Gear4music er ikke ansvarlig for å betale noen ekstra importavgifter som kan settes av kurerer eller skikker.
* Alle bestillinger selges på levering plikt ubetalt basis, så vær oppmerksom på at hvis du bestiller fra utenfor EU må du betale importere plikt eller andre avgifter. Samarbeidspartnere lokal leveranse kan også ta betalt for behandlings toll.
Referansenumre for produkter
Hvert produkt hos Gear4music-nettstedet har et referansenummer. Det er nyttig hvis du har dette referansenummeret for hånden når du ringer oss for å sjekke produktdetaljer.
Det er også nyttig hvis du har referansenummeret for hånden når du ringer for å bestille en vare.
Hvis jeg registrerer online, vil du sende meg massevis av useriøs e-post?
Nei. Vi sender bare meldinger om status for bestillingen, og et Gear4music nyhetsbrev et par ganger i måneden. Vi vil ikke gi dine opplysninger til noen tredjepart for markedsføringsformål.
Hvordan vet jeg at dere har mottatt bestillingen min?
Du vil få tilsendt en bekreftelse via e-post.
Bestillinger på vent
Vi vil prøve å kontakte deg så snart som mulig. Noen ganger skjer dette fordi vi ikke automatisk kan bekrefte detaljene du har gitt til kortselskapet ditt. Dette betyr ikke at du har en dårlig kredittrating eller er en ikke verdsatt kunde! Vi trenger bare å utføre disse kontrollene av og til for å forhindre at vi blir utsatt for uredelige transaksjoner.
Hvorfor er bestillingen min avslått?
Dette er vanligvis fordi banken har avslått transaksjonen, eller detaljer som du har oppgitt er ikke riktig og har ikke gått gjennom våre sikkerhetskontroller. Hvis dette skjer, enten korrekt detaljene du har gitt, prøv å bruke et annent betalingskort, eller kontakt oss på 21930516 for ytterligere råd hvis du mener at all informasjon du har oppgitt er riktig og kortet du har brukt har tilstrekkelige tilgjengelige midler.
Kan jeg hente bestillingen fra dere personlig?
Ja, men ikke for ordrer plassert på Internett med kredittkort. Ring oss på 21930516 å sjekke lagerstatus hvis du ønsker å hente en ordre.
Kan jeg plassere bestillingen min telefon i stedet for online?
Ja, det kan du. Hvis du har allerede registrert en konto hos oss online, er det å plassere en ordre via telefon raskt og enkelt, spesielt hvis du vet ditt Gear4music kontonummer. Når du plasserer bestillinger via telefon, er vi av sikkerhetshensyn alltid nødt til å levere bestillingen til samme adresse som ethvert kort du bruker til betaling er registrert på.
Jeg leter etter et bestemt produkt, men jeg kan ikke finne det i nettbutikken deres.
Vennligst send oss en e-post med din forespørsel til
[email protected]