Ustøttet nettleser
Nettleseren du bruker for øyeblikket støttes ikke lenger, og som sådan kan det hende at funksjonene på denne nettsiden ikke fungerer som forventet. Vi anbefaler deg å oppdatere til en nettleser som støttes for øyeblikket (som Chrome, Edge eller Firefox) for å forbedre sikkerheten, hastigheten og den generelle opplevelsen.
I tillegg til pengene-tilbake-garantiordningen vår, leveres alle våre produkter med en garanti:
Gear4musics utvidede garantiordning gir en bedre service, og er designet for å tilby et høyere nivå av beskyttelse enn vår standardgaranti eller gratisgarantier tilbudt av andre forhandlere og produsenter.
Høydepunktene i den utvidede garantitjenesten Gear4music er:
Garantien forlenges i opptil 10 år fra leveringsdatoen
Garantien kan overføres hvis varen selges på nytt
Leieutstyr vil bli gitt hvis produktet ikke repareres innen 30 dager
Erstatningsutstyr vil bli gitt hvis produktet ikke repareres innen 60 dager
Hvis den ikke er brukt, kan avtalen kanselleres innen 30 dager, og når som helst etter dette for en pro-rata rabatt
Denne utvidede garantien kommer i tillegg til den vanlige garantiavtalen til Gear4music og produsenten, og Gear4musics vilkår og betingelser for handel. Ingen erklæringer eller betingelser av salg innenfor disse vilkårene påvirker eller begrenser dine lovbestemte rettigheter som er definert under Forbrukeravtaleforskriften 2015.
Fullstendige detaljer om vår utvidede garantiordning kan leses her.
Hvis varene blir defekte i løpet av de første 180 dagene du eier dem, henter vi varene og leverer dem tilbake til deg kostnadsfritt.
Hvis varene blir defekte i løpet av de første 90 dagene etter at du har kjøpt dem, henter vi varene og leverer dem tilbake til deg kostnadsfritt.
Hvis du har en vare som blir defekt i løpet av de første 30 dagene du eier den, henter vi den på en adresse du oppgir.
Hvis du har en ny, nesten ny eller ex demo-vare som er defekt etter de første 30 dagene, men i løpet av de første seks månedene du har eid den, eller en brukt vare som blir defekt etter de første 30 dagene, men i løpet av de første seks månedene du eier den:
For varer under 20 kg:
Vi kan hente varen din fra et Bring-hentepunkt - søk etter det mest praktiske hentestedet her. Alternativt kan vi også hente fra en adresse du oppgir, mot et mindre gebyr.
For forsendelser over 20 kg:
Vi kan hente varen din på en adresse du oppgir.
Etter seks måneders eiertid vil vi ta et gebyr for å dekke våre kostnader for å hente og returnere varene til deg. Dette gjelder både britiske og internasjonale bestillinger.
Vi kan hente varene fra et Bring-hentepunkt - søk etter det mest praktiske hentestedet her. Alternativt kan vi også hente fra en adresse du oppgir, mot et gebyr på rundt 71.
For bestillinger som leveres utenfor Storbritannia, kan vilkårene for den utvidede garantien variere fra land til land, og dette vil være tydelig angitt. Hvis varene blir defekte i løpet av de første ett eller to årene du eier dem, henter vi varene og leverer dem tilbake til deg kostnadsfritt. Etter ett eller to års eierskap vil vi ta et lite gebyr for å dekke våre direkte kostnader for å hente og returnere varene til deg.
For kunder i avsidesliggende områder av Norge kan prisen på den utvidede garantien være marginalt høyere på grunn av potensielt høyere transportkostnader ved henting og tilbakelevering. Du kan se denne prisen når du oppgir adresseopplysningene dine i kassen.
Hvis du returnerer et produkt til oss for reparasjon, vil vi reparere det så raskt som mulig. Hvis vi ikke klarer å reparere produktet innen 60 dager, sender vi deg et erstatningsprodukt.
Alle retningslinjene våre for garanti utelater produkter som har blitt skadet på grunn av misbruk, uheldige skader eller annen grunn enn produksjonfeil. Hvis det viser seg at en vare er uten skade eller feil ved tilbakeleveringen til Gear4music og er utenfor gjeldende tilbakebetalingsgarantiperiode, vil vi returnere varen til deg mot en liten kostnad. Vi anbefaler også at du forsikrer varene dine.