Ustøttet nettleser
Nettleseren du bruker for øyeblikket støttes ikke lenger, og som sådan kan det hende at funksjonene på denne nettsiden ikke fungerer som forventet. Vi anbefaler deg å oppdatere til en nettleser som støttes for øyeblikket (som Chrome, Edge eller Firefox) for å forbedre sikkerheten, hastigheten og den generelle opplevelsen.
sE Electronics Reflexion Filter® var det originale Reflexion Filter på markedet. Som originalen er det den eneste som følger den patenterte designen ved å bruke flersjiktsteknologi for en virkelig ufarget og ren akustisk for innspillingene dine.
sE Electronics Reflexion Filter® var det originale Reflexion Filter på markedet. Som originalen er det den eneste som følger den patenterte designen ved å bruke flersjiktsteknologi for en virkelig ufarget og ren akustisk for innspillingene dine.
sE Electronics SPACE Reflection Filter er flaggskipsmodellen og gir den ultimate akustiske ytelsen. Hvis du leter etter noe rimeligere Project Studio, er RF-X det neste beste alternativet og følger den originale designen så nøye som mulig for en redusert pris.
"Refleksionsfiltret er en god ide, så enkel, men så nyttig. Jeg bruker den på vokal, akustiske gitarer, elektriske gitarer, percussion, hi-hat ..." Rob Harris, Jamiroquai
"Jeg har nylig brukt sE Reflexion Filter mens du spiller inn vokal på et kunstnerhus, og det var den ideelle løsningen. Det er som om du ikke trenger et studio lenger. Hvis jeg noen gang spiller inn i en mindre enn ideell akustisk, kan jeg bare kaste RF opp og alle problemene er borte - jeg har en ren og klar lyd som om jeg var på opptak et eller annet betydelig dyrere. " Don Morley, lydingeniør
"Jeg bruker sE Relexion-filteret i min vokalboks. Generelt så kan du se vokalisten du har dem som står ikke så langt fra et glassvindu, og selvfølgelig får du hoppende sibilance tilbake fra vinduet til mikrofonen, og det kan gi deg virkelig uklare s og t er. " Chris Porter, produsent
"Vi prøvde SE Instrument Reflexion Filters i repetisjoner, og de ser ut til å fungere så vi kjøpte fire. Da vi gjorde de første showene, noen små oppvarmingsoppgaver i små klubber, kom de inn i deres eget. Spillet ble dramatisk redusert og lyden mer fokusert. De overgikk mine forventninger. " Jon Burton, lydingeniør