Ustøttet nettleser
Nettleseren du bruker for øyeblikket støttes ikke lenger, og som sådan kan det hende at funksjonene på denne nettsiden ikke fungerer som forventet. Vi anbefaler deg å oppdatere til en nettleser som støttes for øyeblikket (som Chrome, Edge eller Firefox) for å forbedre sikkerheten, hastigheten og den generelle opplevelsen.
Nøkkelfunksjoner
Denne produktbeskrivelsen er oversatt fra engelsk - se den opprinnelige versjonen her
SoundForce Dual ADSR Module (20HP) er en funksjonsrik dobbel konvoluttgenerator som nøyaktig modellerer lyden til vintage japanske synthesizere. Består av to identiske seksjoner, hver med uavhengig manuell kontroll over de fire trinnene i konvolutten din, sykling, tre tidsintervaller og et vell av innganger og utganger inkludert gate, retrigger, invertert og 'End Of'.
Produktreferanse: 227089
Det kan være vanskelig å gjenskape responsen og lyden til en vintage japansk synthesizer nøyaktig i dagens verden. Moderne ekvivalenter kreves for å fange essensen og ånden av vintage. Med dette i tankene, for å gi jevne og stabile konvoluttkurver ved høye frekvenser, drives Dual ADSR av en 120Mhz ARM Cortex-M mikrokontroller med en innebygd DAC. Denne moderne digitale brikken kontrollerer implementeringen av CV via programvare, og effektiviserer funksjonaliteten til Dual ADSR, og tillater ulike tidsintervaller for kurveresponser.
Hver lydkilde er forskjellig og varierer fra patch til patch avhengig av hvilke moduler som brukes og lyden du sikter mot. SoundForce Dual ADSR Module gir deg full fleksibilitet for å imøtekomme enhver lydkilde, og inkluderer tre-tidsområder. Kort er den raskeste responsen, med et angrep så lavt som 0,2 ms til 1 s, forfall på 0,5 ms til 2 s og utgivelse på 0,5 ms til 2 s. Medium opererer med et angrep fra 1ms til 3s, forfall på 2ms til 12s og utgivelse på 2ms til 12s. Large tilbyr et stort hopp i hvert trinn av konvolutten, med angrep som strekker seg fra 9 ms til 60 s, forfall på 30 ms til 30 s og utgivelse på 30 ms til 30 s. Å sette formen til eksponentiell og tiden til medium er den nærmeste representasjonen av den sagnomsuste japanske synthesizer-responsen.