Ustøttet nettleser
Nettleseren du bruker for øyeblikket støttes ikke lenger, og som sådan kan det hende at funksjonene på denne nettsiden ikke fungerer som forventet. Vi anbefaler deg å oppdatere til en nettleser som støttes for øyeblikket (som Chrome, Edge eller Firefox) for å forbedre sikkerheten, hastigheten og den generelle opplevelsen.
Dette produktet er ikke tilgjengelig for levering til landet ditt
Nøkkelfunksjoner
Denne produktbeskrivelsen er oversatt fra engelsk - se den opprinnelige versjonen her
Produktreferanse: 313037
Revv født fra Revv Generator 4-kanalen, og G4 er alt som snarl, slipe og naturlig komprimering til dine føtter. Det har en gammel skole metal vibe til det. Tykk og dynamisk, det er veldig flott for chunky rytme å spille. Det vil presse utover det 80-tallet, til meget moderne territorier. Med en nedjustert gitar på full vev med den røde modusen engasjert, kan du komme inn i extreme og aggressivt metall.
G4 har også et nytt triks opp på ermet. Ved å ringe gevinsten til høyre, legge til litt mellomkant, og slå av aggresjonsmodusen, kan du komme inn i store, åpne lydende klassiske rocketoner - Dette er 80-tallet rock multi-verktøyet!
Hver av de tre tonepottene har et omfattende utvalg som virkelig kan påvirke lydens størrelse og tonen. Med bassen ned kan det høres ut som om du spiller en raunchy liten forsterker. Men når du øker det, begynner en følelse av vekt å blomstre fra forsterkeren din - det er litt som å legge til et 4 x 12 skap.
Midtlinjen er uttrykksfulle, fremover og store ved full tilt. Ved skoping kompenserer pedalen ved å legge til ekstra harmonisk innhold på bas og diskant, og det er her ting blir aggressive og tette. Så fremmer den lyden, kan diskanten legge til en hard bite, men det trenger noen ganger litt taming. Vendt helt til høyre, diskanten er forhånd og intens. Hvis du tar lyder extreme eller bare vil få access et gigantisk utvalg av lyder, kan du ikke gå galt her.
Det er to andre moduser som former og endrer gevinsten: den røde og blue posisjonen. Den blue posisjonen har en touch mer gevinst med en strammere mellomkant, og gir en mer aggressiv kvalitet til trebles. På den røde kanalen får du en absurd økning i gevinsten som fører til en annen kvalitet til midten og toppenden. Det er tykt og tungt, utlåner seg til klumpete fører med sterke overtoner - sørg for at du skiller seg ut, i hvilken som helst blanding.