Ustøttet nettleser
Nettleseren du bruker for øyeblikket støttes ikke lenger, og som sådan kan det hende at funksjonene på denne nettsiden ikke fungerer som forventet. Vi anbefaler deg å oppdatere til en nettleser som støttes for øyeblikket (som Chrome, Edge eller Firefox) for å forbedre sikkerheten, hastigheten og den generelle opplevelsen.
Nøkkelfunksjoner
Denne produktbeskrivelsen er oversatt fra engelsk - se den opprinnelige versjonen her
Nesten Nytt: Dette produktet kan ha blitt åpnet på grunn av kvalitetskontroll, fordi den har blitt returnert av en kunde, blitt pusset opp, eller fordi den kan mangle uviktige deler eller programvarer. Ellers fungerer produktet som nytt. Dette er en fantastisk mulighet til å kjøpe et fullt fungerende produkt til en nedsatt pris.
Produktreferanse: 89351
6176 vintage kanalstripe kombinerer den fantastiske helrørslyden til den legendariske Bill Putnam-designede 610 mikrofon-preampen med signatur FET-komprimeringen til Universal Audios 1176LN, og er en fantastisk pakke med varme, jevne toner samlet i et flott mikrofon-preamp design. Denne preampen har blitt brukt til å gjøre opptak av alle fra Frank Sinatra til Van Halen I, og de unike egenskapene til kompressoren gjør dette til en preamp for profesjonelle studioer.
6176 har enkle kontroller og har blitt et førstevalg blant tungvektere som bl.a. Vance Powell og Joe Chiccarelli, og artister som f.eks. Chris Martin fra Coldplay, Norah Jones, Wyclef Jean og James Mercer fra The Shins. Bruk den enkle bryteren for å "Split" eller "Join" preampen.
Denne kanalstripen har en 2-610 mikrofon- og instrument-preamp, omtalt av Michael Cooper (Mix Magazine) som "uten tvil den mest dimensjonale mikrofon-preampen jeg har hørt noensinne". Teknikeren/produsenten Peter Wade, som har jobbet med artister som f.eks. Wyclef Jean og Jennifer Lopez, sa bare "Denne boksen er fantastisk." 6176 mikrofon-preampens seksjoner opprettholder kvaliteten og karakteren til 2-610 og legger til høyspennings kraftregulering for bedre bassrespons, og en 15 db pad-bryter på frontpanelet.
"Alle vokalene på låtene jeg produserte for Adele ble spilt inn gjennom Universal Audio 6176, så du kan takke UA preamp og kompressor for Adele sine lyse og krystallklare, søte toner."
Paul Epworth - Producer of the Year 2012 (Adele, Foster the People)
"Hvis jeg bare kunne ha ett stykke utstyr, så ville jeg velge 6176 uten tvil. Jeg TRENGER den."
Matt Appleton - Foxy Shazam
"6176 er min favoritt for å oppnå store, varme toner fra buet cello og bass, så vel som rene gitarteksturer."
Charlie Clouser - NIN, filmmusikk for "Saw"