Ustøttet nettleser
Nettleseren du bruker for øyeblikket støttes ikke lenger, og som sådan kan det hende at funksjonene på denne nettsiden ikke fungerer som forventet. Vi anbefaler deg å oppdatere til en nettleser som støttes for øyeblikket (som Chrome, Edge eller Firefox) for å forbedre sikkerheten, hastigheten og den generelle opplevelsen.
Nøkkelfunksjoner
Denne produktbeskrivelsen er oversatt fra engelsk - se den opprinnelige versjonen her
Ex-Demo: Dette produktet kan tidligere ha blitt brukt som utstillingsvare, ha små tegn til bruk eller svake utvendige merker, eller fordi den kan mangle uviktige deler eller programvarer. Det kan hende den originale boksen eller bruksanvisningen ikke lenger er inkludert. Hver vare sjekkes av teamet vårt av reparasjonsteknikere for å forsikre at den møter våre høye standarder. Dette er en fantastisk mulighet til å kjøpe et fullt fungerende produkt til en nedsatt pris.
Produktreferanse: 61689
Den spiller høyere. En mellomtone sjåfør er vanligvis 4-5 tommer i diameter, som betyr at mellomtone sjåfør kan "flytte mye mer luft" gjennom midten av frekvenser enn en diminutiv 1" diskant. For samme effekten innspill tar en fem" mellomtone sjåfør bokstavelig talt en "større bite" ut av luften, som oversettes til mer lyd for samme inngangseffekt.
Det håndterer store mengder kraft og ekstremt pålitelig. Å ha en dedikert mellomtone sjåfør betyr at diskant-som er den mest Woundbare av høyttaler elementer-ikke ikke å fret prøver å komme ned til mellomtone frekvenser, som diskanthøyttalere må i toveis systemer. Crossover frekvens specs fortelle historien: en riktig utformet treveis høyttaler, diskant ikke har "inn i spillet" til rundt 4000 Hz-godt i regionen diskant, som ikke er en frekvens-område som krever gjeldende-tunge stasjonen signaler som kan brenne ut en delikat tweeter. I kontrast, krysser diskant i en toveis høyttaler over om en full oktav lavere rundt 2000 Hz-som setter det i betydelig større termisk og mekanisk fare. Jo lavere en diskanthøyttaler krysser over, jo mer sannsynlig er det at du vil lide diskanthøyttaler feil fra burnout eller uopprettelig stemme coil forskyvning fra over ekskursjon.
Lyd dekning (også kalt "spredning" eller "stråling Pattern") er svært bredt og konsekvent. Dette er kritisk viktig i en studio-skjerm-du må ha bredt, selv, konsekvent lyd dekning slik at du kan høre dine mikser med klarhet og detaljer, selv om du stativ litt til side ("off-aksen") av høyttaleren. M3-6 bruker driveren bare i frekvensområdet der det har svært bred-innfallsvinkel spredning. Allerbest, leverer plassbesparende M3-6 Studio Reference Monitoren sin virkelig spektakulær treveis lyd fra samme kompakt kabinett størrelse som en standard toveis skjerm.
I sofistikert design av M3-6 er mellomtone og diskant montert i tråd med hverandre (diskant er faktisk montert på toppen av mellomtonen) på nøyaktig samme sted i rommet. Gjør dette betyr at lyden av førerne integreres perfekt, uten "tid/ankomst forvrengningen" konvensjonelt linjeavstand kjøre enheter. I stedet, med den M-Audio M3-6, den viktige mellomtone og diskant informasjon når ørene på nøyaktig samme tid levere ultimate detaljer og klarhet.
Ingen høyttaler med konvensjonelt montert drivere kan lik M3-seksere utrolig naturlig, tredimensjonal lyd feltet. Mikser sound ekte, og du kan gjøre veldig trygg, presis justeringer i opptakene.
Kevlar ® er et ideelt driveren membran materiale: utrolig sterk, stiv og lys (det brukes i militære organ rustning). M-Audio bruke den både M3-6 6" woofer og 5" mellomtonen, gir disse enhetene en utrolig rask transient angrep, utmerket følsomhet og motstand mot kjegle bøye og resonant bruddet på høy effekt nivåer. Høy, sterk og rask perfekt skjerm egenskaper.
1" vevd silke dome diskanthøyttaler bruker Ferro-fluid stemme coil kjøling lagt pålitelighet på studio strømnivå og denne diskant formidler nesten ingen harshness eller"lytter tretthet,"som ofte er koffert med metal dome diskanthøyttalere. Dette er svært viktig å lydtekniker som tilbringer timer i studio, lytte til hans blander, stole på hørselen unfatigued foreta små justeringer.
I tillegg er diskant montert i en integrert waveguide, som nettopp fokuserer og dirigerer diskant energien i lytting feltet sikrer en solid og stabil lydbilde og redusere tilfeldig akustisk "XY" som ville distrahere fra riktig vurdere innspillingens avspilling.
Til slutt, M-Audio har betalt nøye i Kabinetten. Den attraktive ekte tre-veneered forbløffe er faset på toppkantene å hjelpe spredning og redusere hørbart ødeleggende kant Diffraksjon. De har også optimalisert Kabinettens indre avstiving for å sikre at drivere har en solid, vibrasjonsfritt plattform å starte lyden og brukt databeregninger til å angi portens språktekster for den best mulig bassrespons.
Tre individuelle interne forsterkere gir strøm til hver av de tre høyttaler elementene. Disse forsterkere er spesielt tilpasset driverne de samsvarer med for jevn drift og systemet synergi som er nesten umulig å lik med outboard forsterkere og Passive høyttaler. Totalt 160 watt klasse AB forsterkning utdanner M3-6 med god takhøyde for med høyest mikser. Nøye utvalgte crossover poeng del frekvensspekteret i veldig presis band slik at hver enkelt driver kun håndterer nøyaktig frekvensområdet der det er mest nøyaktige.
Kraftfull tre-fret (LF, MF, HF) EQ gir deg fleksibilitet til å forme lyden å matche din lyttemiljøet. Valgbar spalting filteret er perfekt for skreddersøm M3-seksere bassrespons for bruk med subwoofer, som M-Audio's BX Subwoofer. Pinhole-montert blå lysdioder gir en lett-å-bruke visuelle hjelpemiddelet for perfekte høyttaler plassering.
Resultatet av alle disse innovasjoner og gjennomtenkt design berører er en fremragende studio monitor høyttaler kan utføre på et langt høyere nivå enn de typiske skjermen-selv i de mest kritiske lyttemiljøet.