Ustøttet nettleser
Nettleseren du bruker for øyeblikket støttes ikke lenger, og som sådan kan det hende at funksjonene på denne nettsiden ikke fungerer som forventet. Vi anbefaler deg å oppdatere til en nettleser som støttes for øyeblikket (som Chrome, Edge eller Firefox) for å forbedre sikkerheten, hastigheten og den generelle opplevelsen.
Denne produktbeskrivelsen er oversatt fra engelsk - se den opprinnelige versjonen her
Yeti-Pro er verdens første USB-mikrofon å kombinere 24-biters/192 kHz digitalt opptak oppløsning med analoge XLR utdata. Featuring tre Custom kondensator kapsler og fire ulike Pattern innstillinger, kanne Yeti-Pro fange digital lyd med opptil fire ganger klarhet funnet på CDer.
Produktreferanse: 19401
Yeti Pro har en banebrytende AD-omformerbrikke og separat analog kretsbane for profesjonelle studio-miksere og forforsterkere. Du får også en innebygd hodetelefonforsterker for nulllatensovervåking, og direkte kontroller for hodetelefonvolum, mønstervalg, demp og mikrofonforsterkning. Så uansett om du spiller inn hjemme, i et studio (eller i Himalaya!), Er Yeti Pro den ultimate lydløsningen.
Legenden om Yeti fortsetter med den mest avanserte og allsidige multi-mønster USB-mikrofonen som streifer rundt i naturen i dag. Yeti Pro har verktøy og opptaksfunksjoner som vanligvis krever flere mikrofoner og enheter, alt sammen med en plug-and-play USB-mikrofon.
Desktop eller Studio, mulighetene er uendelige
Du kan raskt velge mellom hver av Yeti Pro's fire mønsterinnstillinger (stereo, kardioid, omnidireksjonell, toveis) ved å rotere mønstervelgeren. Diagrammet nedenfor viser hvert mønsters symbol, lydkilderetning og foreslåtte opptaksprogrammer.
STEREO
Stereomodus er flott for å fange et realistisk stereobilde. For å starte, pek mikrofonen mot lydkilden du vil spille inn ("fronten" på mikrofonen er siden av mikrofonen med den Blue Microphones). Avhengig av instrumentet og / eller lyden du vil oppnå, plasserer du mikrofonens grill hvor som helst fra 2 tommer til flere meter foran lydkilden. Ved å sentrere lydkilden får du like mye signal i både venstre og høyre kanal. Hvis du vil ha litt mer av signalet i høyre kanal, flytt lydkilden litt til høyre side av mikrofonen (som om det er en bak mikrofonen), og hvis du vil ha litt mer av signalet til venstre kanalen, flytt lydkilden til venstre (som om du er bak mikrofonen). Alternativt kan du ta opp alt så sentrert som mulig, og enkelt justere posisjonen når du blander opptaket. Hvis du bare vil ha lyden i høyre eller venstre kanal, bør du prøve å bruke innstillingen kardioid, toveis eller i alle retninger, og bruke programvaren til å hardt panorere lyden til venstre eller høyre.
KARDIOID
Kardioid er den mest brukte modusen og kan være nyttig i de fleste situasjoner. Hvis du spiller inn vokal, podcast eller voiceover, er kardioid sannsynligvis det beste valget. Når du tar opp i kardioid, blir lyden rett foran mikrofonen plukket opp mens lyden bak og på sidene av mikrofonen ikke blir tatt opp. Derfor vil du arrangere kilden rett foran mikrofonen. Nyre vil levere den mest direkte, fyldige lyden, men vil ikke tilby så mye luftighet eller tilstedeværelse som de andre opptaksmodusene.
OMNIDIRECTIONAL
Omnidirectional betyr at mikrofonen henter lyd likt fra alle retninger. Denne innstillingen er perfekt for å spille inn en gruppe musikere som alle spiller samtidig, ta opp en samtale mellom flere parter rundt et rom, en konferansesamtale eller andre situasjoner der du ønsker å fange opp stemningen med å være der. Fordi lyd hentes fra alle retninger i denne modusen, er ikke retningen til mikrofonen ikke avgjørende, men som en god tommelfingerregel, start med å orientere forsiden av mikrofonen på den primære lydkilden du ønsker å ta opp.
RETNINGSLINJER
Toveis betyr at mikrofonen plukker opp lyd foran og bak på mikrofonen, mens lydene til sidene blir "avvist", eller ikke plukket opp. Den toveis innstillingen er veldig nyttig for å oppnå en nyansert, behagelig lyd når du spiller inn musikkinstrumenter, og er perfekt for opptak av et intervju med to eller flere gjester. Ved å plassere mikrofonen mellom to eller flere motiver (foran mikrofonen mot en kilde, bak på mikrofonen mot en annen), kan du oppnå en naturlig lyd uten kompleksiteten i å bruke flere mikrofoner.
PC: Windows 7, Windows Vista, XP Home Edition eller XP Professional USB 2.0 høyhastighets; 256 MB RAM (minimum)
Macintosh: Mac OSX (10.4.11 eller høyere) USB 2.0 høyhastighets; 256 MB RAM (minimum)