Ustøttet nettleser
Nettleseren du bruker for øyeblikket støttes ikke lenger, og som sådan kan det hende at funksjonene på denne nettsiden ikke fungerer som forventet. Vi anbefaler deg å oppdatere til en nettleser som støttes for øyeblikket (som Chrome, Edge eller Firefox) for å forbedre sikkerheten, hastigheten og den generelle opplevelsen.
Denne produktbeskrivelsen er oversatt fra engelsk - se den opprinnelige versjonen her
Gibson Les Paul Studio bleknet er fortsatt en av de mest ønskede og populære gitar i Gibson-linjen, og hva som mangler i tillegg gjør opp for i ytelse.
Produktreferanse: 13834
Gibson USA Les Paul Studio falmet noe gitarister som utseendet av en skinnende, nye gitar. Andre, men foretrekker utseendet av en timeworn instrument en gitar, uten glans, som ser litt brukt, og har en glatt, slitte se den.
For disse spillerne er det den Les Paul Studio falmet fra Gibson USA, som lar deg se og føle tre korn naturskjønnhet.
Akkurat som sin bror, Les Paul Studio, tilbyr Les Paul Studio falmet opptil svimlende Les Paul ytelse i en moderne, no-frills pakke som er sikker på å tilfredsstille selv de mest kresne spillerne. Når den første Les Paul Studio treffer gatene i 1983, ble det raskt en favoritt blant score fremtredende studio musikere. Hvorfor fordi det besto av en grunnleggende Les Paul chassis med alle viktige elementer for å rock, inkludert en solid mahogni kropp og et par av ekte Gibson humbucker pickups. Dens fortsatt sånn i dag, men bare bedre.
Den Les Paul Studio falmet fortsatt en av de mest ønskede og populære gitarene i Gibson linjen og det den mangler i tillegg gjør opp for i ytelse.
Hvis du don't tro oss, kan du be en av tusenvis av musikere som spiller i dag. Den Les Paul Studio blir din favoritt gitar rett ut av koffert. Spiller det og blir din beste venn. Lage du trenger i dag
Ren Bridge
Ren hals
Bro skitne
Skitne hals
avrundet 50s halsen profil
Gibsons tradisjonelle avrundet halsen profil, som nådegaver av hver Les Paul Studio falmet, er en tykkere, rundere profil, simulere halsen former av det ikoniske Les Paul standard i 1950. Hver halsen er maskinert i Gibsons grov møllen med tre shapers til de opprinnelige kuttene. Men når gripebrett blir limt på, resten inkludert endelige sliping er gjort for hånd. Det betyr at hver halsen ender opp med noen gang-så-subtile forskjeller som gjør enhver som enestående og unikt som neste.
Gripebrett
Imitert rosentre gripebrett og trapes intarsia har vært en bærebjelke funksjon på Les Pauls siden modeller innføring i 1950 og gripebrett på Gibson Les Paul Studio falmet er ikke annerledes. De er bygget fra den høyeste kvalitet imitert rosentre på planeten. Hvert stykke tre personlig kontrolleres og kvalifisert av Gibsons team av dyktige tre eksperter før den angir fabrikkene monteres på nakken.
Pickups
Gibsons stasjon å gjenerobre magiske av de opprinnelige Patent Applied For humbucker pickups av 1950 kulminerte med innføring av Burstbucker linjen tidlig på 1990-tallet. Disse BurstbuckersTypes 1, 2 og 3 fanget ble de subtile variasjonene av ekte, klassisk humbucker tone med historisk enestående bobbin viklingene og Alnico II magneter. I 2002 fulgte Gibson opp denne nyskapende prestasjon med enda en banebrytende pickup design Burstbucker Pro, utviklet spesielt for den nye Les Paul standard.
Burstbucker Pro funksjoner en Alnico V magnet (i stedet for Alnico II), som gir litt høyere produksjon og lar preamper kan styres litt vanskeligere å oppnå en mer naturlig oppløsningen. Som alle Burstbuckers har Burstbucker Pro asymmetrisk spoler tro mot de originale PAFs som leverer en mer åpen lyd. Burstbucker Pro halsen Wound litt mindre enn de opprinnelige PAFs, mens Burstbucker Pro brua er litt overwound for økt produksjon. Burstbucker Pro pickups er også voks potted for å tillate høyt volum presset med minimal feedback. Som med alle Gibson pickups, er hver del nettopp produsert på Gibson USA i Nashville, Tennessee, Sustain stramt, sømløs beslag og overlegen utførelse.
Mahogny rygg og topp
Det er ikke noe mer kritisk enn den tilsvarende av de Les Pauls mahogni tilbake med sin mahogni lua, samt regime involvert i å velge rett veden og formelen å tørke den. Først tre personlig kontrolleres og kvalifisert av Gibsons team av dyktige tre eksperter før den kommer Gibson fabrikkene. Inne Gibson fabrikkene Sustains fuktighet på 45 prosent, og temperaturen på 70 grader. Dette sikrer at tre tørket til et nivå av likevekt, der fuktighetsinnhold ikke endres under produksjonsprosessen. Dette garanterer trange sammenføyninger- og ingen utvidelse og styrer svinn og fordreining av tre, i tillegg til å redusere vekten. Det forbedrer også i skogen machinability og etterbehandling egenskaper og tilslutning til fest. Konsekvent fuktighetsinnhold betyr at en Gibson gitar vil svare jevnt for temperatur og fuktighet lenge etter at den forlater fabrikken.
Kammer, kropp
Theres noe om spille gitar med perfekt tone, balanse og vekt. En av måtene håndverkerne på Gibson USA oppnå denne likevekt er carving nøye kartlagt ut kammer i Les Pauls solid mahogni tilbake med en datamaskin numeriske kontrollert (CNC) ruter før mahogni toppen er limt på. Plasseringen av rutene ble etablert etter nøye undersøkelse av resonans karakteristikkene av Les Paul. Gibson nærmet seg denne prosessen med den forståelse at hver endring i formelen ville ha konsekvenser på instrumenter lyden. Så, i tillegg til lindrende stress spillere tilbake og skulder, disse lettere Gibson gitarer også forbedre tone paletten på en måte unikt bare for disse gitarer. Resultatene er komfortabel, lett gitarer som akustisk høyere, med økt Sustain og resonans.
Hardware
Elektronikk
Halsen
Gripebrett
Kofferten